Tijdelijk opslaan grote bestanden.

Gestart door PaulV., 16 mei 2004, 17:25:14

Vorige topic - Volgende topic

PaulV.

Beste pc liefhebbers,

Bestaat de mogelijkheid om een groot deel (verschillende GB's) van de map mijn documenten tijdelijk op te slaan op het net, en zo ja, hoe kan ik dit doen en is dit veilig ?
Reden: er komt een hoop 'rommel' terecht op je pc na enige tijd, en ik zou dus graag een herinstallatie uitvoeren en dus met een propere c-schijf willen starten.

Paul Vercauteren.

Martijn

branden op een paar cd's geen optie ?, want meerdere gig's op het internet wegzetten kost wel even wat tijd aan uploaden.

afgezien daarvan gaan de meeste aanbieders van online opslagmogelijkheden in het algemeen niet verder dan 500 mb, dus een paar cd's branden lijkt mij persoonlijk de beste (en snelste oplossing)
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

PaulV.

Het gaat over +-60GB, dus branden zal ook de nodige tijd in beslag nemen !

Paul Vercauteren

Martijn

ehm, heb je evt. beschikking over meer dan  1 pc, want 60 gig branden of uploaden is wel erg veel werk.

wat ik bedoel via een netwerk tijdelijk op een andere pc zetten lijkt me dan een goeie mogelijkheid

Martijn

een andere oplossing is een nieuwe partitie aanmaken, daar al het spul opzetten en dan formateren, op die manier word je data niet aangetast, maar kun je wel een schone windows installeren.

PaulV.

bedankt van de gegeven voorstellen,
het laatste voorstel, 2de partitie aanmaken, lijkt mij wel de meeste geschikte oplossing,
thanks