Krijg printer niet aangesloten

Gestart door Format Arie, 27 juni 2004, 21:48:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Heb de Epson Stylus Photo 915 printer.
Heb op epson.nl drivers gedownload voor de 915, en windows 2000. Tot zover gaat alles goed. Echter, als ik de setup start, krijg ik de volgende melding:
"SETUP caused a general fault in module KRNL386.EXe at 0003:0BD4. Choose close. Setup close."
Weet iemand wat er aan de hand is?

Zandman

Is het een usb printer arie heb je de usb stekker eruit gehaald voor je ging installeren
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Via google helaas niet veel te vinden.
Alleen dit topic met een identiek probleem maar geen oplossing.

Op epson.nl kan je een interactieve hulp doorlopen maar daar kom je ook niet veel verder mee.
Dit is wat daaruiot komt :

U kunt het beste de printerdriver opnieuw installeren vanuit een nieuw bestand dat u hebt gedownload van de website van EPSON. Klik hier om naar de downloadpagina van EPSON te gaan om de driver te downloaden. Start de computer opnieuw op en installeer het gedownloade bestand. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de technische ondersteuning van EPSON.

EPSON Informatieservice

In het geval van een hardwarefout staan onze specialisten u met raad en daad ter zijde en informeren u over de snelste en veiligste wijze van reparatie. U kunt hier ook het RMA-nummer (autorisering voor de terugzending naar EPSON) verkrijgen. Dit nummer is vereist voor verzending.

Houd een zelftest van het EPSON-product bij de hand wanneer u contact opneemt met de technische hotline. Voer bij inkjetprinters eerst de reinigingsfunctie uit. U kunt een beschrijving van deze functie vinden in de handleiding van de printer.

Servicenummer
Tel : 0900-5050808


Ik zou zelf de driver uninstalleren. Daarna de computer uitzetten en weer aan. Dan alles wat overbodig lijkt op dat moment uitzetten. Dus alles wat naast je klokje staat zoveel mogelijk afsluiten. Ook je internetverbinding en virusscanner. dan nog een keer proberen.
Lukt het dan nog niet dan de testpagina regelen waarom gevraagd wordt en morgen bellen naar dat servicenummer.


Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Citaat van: Zandman op 27 juni 2004, 22:38:53Is het een usb printer arie heb je de usb stekker eruit gehaald voor je ging installeren
Yes

Format Arie

Ingewikkeld allemaal pffff.
De printer is wel gewoon geinstalleerd op mijn andere, ook W2000 computer, dus is er niks mis met de hardware.En dat tel nr is voor bij hardware problemen.
Het uninstallen was ook een probleem, want dat kon ik dus alleen maar via start - zoeken, en dan de map verwijderen.
Naar een zelftest  van Epson ben ik nog op zoek.Heb ook via configscherm en printers de wizard nieuwe printer geprobeerd. maar daar geeft ie aan dat ie geen plug en plat printer heeft gedetecteerd. (Ja, de stekkers zitten er goed in)
Handmatig installeren lukt niet omdat het type niet in de lijst voorkomt.

Han

Als het type niet in de lijst voorkomt kan je altijd bladeren naar romovable media (CD of Diskette)
Verwijs je daarop naar de goede map dan vind je je printer terug.

Ik zou toch bellen als ik jou was. Het zou best een bekende fout kunnen zijn waarvoor die techneuten al een kant en klare oplossing hebben. Scheelt een hoop frustratie en gezoek.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Dacht dat jij al weg was.
Het probleem is opgelost. De virusscanner gaf het probleem. Deze moest uitgeschakeld, en dan werkte drivers setup printer wel. Deze tip kreeg ik via telefoontje met epson, waar een wel heel verschrikkelijk sjagerijnig iemand zat. (kater?)

Zandman

Misschien wel arie maar top dat het probleem is opgelost
Dat doe ik ook met dit topic nu  :)
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Citaat van: Han op 27 juni 2004, 23:28:36
Ik zou zelf de driver uninstalleren. Daarna de computer uitzetten en weer aan. Dan alles wat overbodig lijkt op dat moment uitzetten. Dus alles wat naast je klokje staat zoveel mogelijk afsluiten. Ook je internetverbinding en virusscanner. dan nog een keer proberen.

Virusscanner uitzetten ....... Tip van Epson??  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!