pocket pc geeft geen beeld meer

Gestart door spyball, 13 juli 2006, 22:34:41

Vorige topic - Volgende topic

spyball

Mijn cassiopeia pocket pc start wel op (ik hoor bij het gebruik van de navigatietoetsen wel klikjes), maar het beeldscherm blijft donker. Als ik de pc tegen het licht houd kan ik vaag tekst lezen. Vraag: wat kan hiervan de oorzaak zijn? Is ie overleden?

Han

Geen idee.

* Heb je al op de site van de fabrikant in de FAQ gekeken?
* Al op Nederlandstalige Pocketinfo forum geinformeerd. Daar zitten de mensen met verstand van dit apparaat.
   Naar wat ik heb begrepen van dit forum is je "Backlight" het probleem. Die is defect aan het gaan.
* Nog garantie?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

spyball

Bedankt voor je suggesties...ik denk dat de leeftijd van het apparaat mee gaat tellen en dat het scherm langzaam aan het uitdoven is.

Han

Misschien toch even informeren of reparatie nog een haalbare zaak is.
Dat zullen ze daar op dat forum vast wel weten.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Black Panther

Waarschijnlijk geen relevante informatie meer, maar ik heb zelf een mda en daar kun je bij energie opties de verlichting van je beeldscherm uit zetten. Bij veel licht valt het beeld dan nog steeds te lezen.

Edit Han:Het is inmiddels 9 augustus 2006. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
if you watch the movie Titanic backwards, it's about a magical boat that saves people.