Niet ontvangen e-mails

Gestart door Josette, 03 januari 2007, 09:45:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josette

Wat kan dat zijn van sommigen personen
ontvang ik géén e-mails, ze staan wel bij hun verzonden items.

Als ik naar mezelf stuur zijn ze oké.

Zou het iets te maken kunnen hebben met internet expoler nr 7 en hun die nog niet hebben?

Josette  >:(
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Bugs

IE 7 en Outlook Express zijn verschillende dingen, Josette.
Outlook Express is nog steeds dezelfde als voorheen, alleen IE heeft een update gehad.

Staat er geen spamfilter aan bij je provider of bij jezelf die mailtjes tegenhoud?
Groetjes van Bugs

Josette

Ik zou het niet weten, heb het nooit aan de hand gehad.
Ik zal eens op zoek gaan! :-[
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Josette

Ojeeeeeeeee, bij mijn provider stond die aan!
Is nieuw was voorheen niet! ::)

De instellingen van je Anti-spam zijn aangepast.
Binnen 30 minuten zal deze aanpassing automatisch actief worden.

Wat stom zeg, ik ben benieuwd. :D


Maar welke zou ik nu het beste aanzetten?

Je kan de instellingen van Anti-Spam zelf on line aanpassen
Je kan kiezen uit 3 instellingen:

1. "Verwijder spam": deze instelling zorgt ervoor dat al je spam-mail automatisch worden tegengehouden door Telenet Anti-Spam

2. "Toon spammarkering in onderwerp": met deze instelling kan je je e-mails laten markeren. Spam-mails worden dan niet tegengehouden, maar krijgen de markering [SPAM] in het onderwerp van de e-mail

3. "Zet spamfilter uit": met deze instelling schakelt Telenet Internet Anti-Spam uit

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Josette

Ik heb gekozen voor nr 2. ;)
Ik ga naar de keuken! ::)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Nr 2 "Toon spammarkering in onderwerp" lijkt me de beste optie.
* Maak dan in Outlook express vervolgens een map aan die je "Spam" noemt.
* Maak vervolgens een berichtregel aan waarin je mailberichten die die bepaalde spammarkering bevat, in die map "spam" laat zetten.
Je kunt de inhoud van je spammap dan zelf controleren of het echt om spam gaat.


Bij onze provider hebben we ook nog een blacklist en een greenlist. Als er mail op de blacklist staat die geen spam is dan kunnen we dat mailadres op de greenlist zetten. In het begin toen dat filter actief werd zaten er nog wel eens foutjes in. Nu komt dat zelden meer voor.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Oké Han, dat hebben ze daar nog niet! ;)

Maar zo lukt het nu wel.
Hij hield de mail met scripts tegen, grrrrr, die oude krijg ik dus niet meer.

Bedankt alweer. :goed
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Bugs

Fijn dat het weer werkt, Josette.
Ik sluit dit af.  :slotje
Groetjes van Bugs