snelkoppelingen overzetten.

Gestart door habasoft, 06 juli 2007, 12:55:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

habasoft

Ik ben al weer een poosje bezig de bestanden op deze site af te zoeken, want ik heb ergens gelezen, dat het mogelijk is om bestanden van bv. de C schijf naar de D schijf te kopiëren zonder alle snelkoppelingen te moeten veranderen. De meest mogelijke zoeknamen ingegeven zowel op hier, als op Google. Kunnen jullie mij verder helpen  (Kan een late reactie geven ivm vakantie kinderen)
Groetjes Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Ik kan me herinneren dat er met het programma Partition Magic zo'n mogelijkheid is m.b.v "Drivemapper" maar ik kan er online niets over terugvinden. Met behulp van Drivemapper kun je als je twee partities tot één samenvoegt alle snelkoppelingen laten verwijzen naar de nieuw aangemaakte partitie. Of het ook andersom kan, dat weet ik niet.

In windows zelf ken ik die mogelijkheid niet.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Goede morgen Han
Ik zal het proberen, want PM heb ik nog wel.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

habasoft

Hallo Han.
Wat ik zocht heb ik niet met PM kunnen vinden. Alles handmatig overgezet, dus ik wil het hierbij houden. Mocht ik het programma weer terug kunnen vinden, dan wil ik nog een mailtje jullie kant op sturen.
groetjes Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Okee Hans, dan sluit ik 'm af.  :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!