Trage bijladen downloaden in OE

Gestart door habasoft, 27 november 2004, 03:36:35

Vorige topic - Volgende topic

habasoft

Goede morgen.
Bij het willen binnenhalen van bestanden in mijn mail via outlook gaat het binnenhalen zeer traag, (alleen als deze een grotere waarde heeft dan ongeveer 300mB). Ik ga dan terug van gemiddeld 12 MB/s naar 57 bit per seconde.Ik heb al gekeken bij enkele andere gasten, zoals aoor0708, maar dat was niet echt iets hiervoor.

vr gr Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Zandman

Geeft outlook tijdens het downloaden soms een time out aan waardoor de snelheid zakt
Het is namelijk wel een erg groot bestand wat jij wil binnen halen .
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Heb je dat bij het binnenhalen van mail bij elke provider?
Mailverkeer (lees mailservers) zijn niet bedoeld voor zulke grote attachements.
De meeste providers geven dus ook een mailbox van rond de 5 á 10 Mb.

Voor het versturen van bestanden van grootte 300Mb heb je andere mogelijkheden
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Stom, stom stom, ik bedoel 300kB
slip of my vinger.

ps en het is 12 kB/s ipv 12 MB/sec
sliep zeker al, want het was al wel laat

vr gr Hans

Edit Han : Ik heb je 2 berichten samengevoegd
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Dan is het een heel ander verhaal  ;)

Nogmaals de vraag : "Heb je dat bij het binnenhalen van mail bij elke provider?"

habasoft

Ik heb nu een mailadres geopend bij hotmail. De post doorgestuurt hierheen, en voila het was binnen de korste keren geopend.
@home gebeld, en dit aan hun voorgelegd, maar die zeggen dat het aan mij moet liggen, want hun hadden er nog nooit wat van gehoord.

Bij @home geeft bij het openen vaak de melding dat er een tijdsoverschrijding is en er wordt dan gevraagd om te stoppen of verder te gaan.
vr gr Hans

Han

Tja als je je accountinstellingen van @home verder in orde hebt dan moet het duis echt aan de mailserver daar liggen.

Je kunt nog even proberen om een free zonnet accountje aan te maken. Zonnet-mail kun je ook via Outlook Express binnenhalen en versturen. Dan kun je hecken of het dan vlot gaat of ook zo traag.

Edit Han : Het is inmiddels 22 dec 2004. Dit topic gaat dicht. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. De topicstarter kan het topic z.n. laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.