pop-up vensters

Gestart door habasoft, 30 september 2006, 16:41:34

Vorige topic - Volgende topic

habasoft

Hallo, even een vraagje betreffende popup vensters.
Is het ook mogelijk om een popup venster te maken,die vanaf mijn computer kan sturen naar de computers van de kinderen. Ze zitten allemaal achter één en dezelfde router. Alle computers hebben via NIS een popup blokkering. Is deze blokkering op te heffen voor alle gebruikers achter mijn router.  Of is er een andere mogelijkheid om de kinderen 2e en 3e verdieping (via de computer) te vragen of ze komen eten zonder mijn stembanden kapot te laten gaan
vr gr Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Bugs

Mijn lieve echtgenote Han zegt dat het niet mogelijk is om die pop ups te laten zien zolang Norton Internet Security actief is.

Dus dan moet je iets anders met het kroost afspreken......  ;)
Groetjes van Bugs

habasoft

Als ik bij de kinderen deze popup filter uitschakel is er nog hoop voor mij????????????? :verliefd3 :verliefd3
vr gr Hans
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

In WinXP kun je als je met z'n allen in het 1 netwerk zit het commando "Net send" gebruiken maar als ik het me goed herinner dan staat de messenger service die daarvoor nodig is in WinXP standaard uitgeschakeld én dit werkt niet als er een popupkiller actief is. De popupkiller alleen voor dit doel uitschakelen lijkt me niks. Dan hebben ze binnen no-time een PC vol met spyware omdat ze overal op klikken  ;)
Lees deze info even en check deze google resultaten even "Net Send" WinXP.

Je kunt natuurlijk ook het chatprogramma ICQ installeren op alle PC's in je netwerk. Maak alleen elkaar als user aan en zet het programma verder dicht voor andere users. ICQ laat je automatisch opstarten met windows en klaar ben je. Als je een berichtje stuurt naar de PC van je kinderen dan horen ze dat er een bericht binnenkomt. Dan is het verder alleen nog maar een kwestie van afspraken maken in de trant van.... "als er een ICQ bericht binnenkomt dan verwachten we van je dat je direct antwoord"
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Bij ons is msn message standaard in de opstart menu.
Het werkt dus net als door u genoemde chatprogramma ICQ.  Het werkt perfect.
Ik had er nog nooit aan gedacht om msn er voor te gebruiken.
BEdankt. Han, Bugs

Han

Okee dan. Ik noemde ICQ omdat dat programma minder resources verbruikt dan MSN, maar als jullie MSN al overal hebben dan kan het daar uiteraard ook mee.

Grijns....., je weet dat je in het computertijdperk leeft wanneer je je kinderen via MSN roept om naar beneden te komen voor het eten ;)

Kan ik het topic hiermee afsluiten?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Ja voor mij mag het afgesloten worden want ik ben weer gered.

Mooi gezegt:  je weet dat je in het computertijdperk leeft wanneer je je kinderen via MSN roept om naar beneden te komen voor het eten

vr gr Hans