IE7 en hotmail probleem

Gestart door Mala, 07 januari 2007, 13:35:02

Vorige topic - Volgende topic

Mala

Hallo,

Ik heb IE7 er nu ook op staan, toen ik updates kreeg van Windows, kreeg ik de vraag of ik IE7 wilde installeren, dat heb ik toen gedaan.
Sinds IE7 is geinstalleerd heb ik problemen met m'n hotmail.
Kan wel m'n hotmail openen en klikken bovenin de balk om naar m'n post te gaan, maar als ik dan op de pagina van m'n post op een bericht klik om het te lezen, gebeurt er niets, hij opent het bericht niet.
Ik ga dan via msn vandaag en klik dan op de mail, dan kan ik m'n post lezen, maar kan deze vervolgens niet weggooien.
Heb het idee dat ik misschien iets in m'n instellingen moet veranderen, maar weet echt niet wat.
Is er misschien iemand die mij hiermee kan helpen?
Alvast bedankt.

Groetjes,  Mala

Han

Ik draai IE7 al sinds de nederlandse versie te downloaden was.

Bijna tegelijk met de nieuwe browser IE7 is Microsoft overgestapt van "Hotmail" naar "Windows Live Mail".
Dat gaf in het begin wat aanloopproblemen maar die zijn nu voorbij. Ik kan gewoon inloggen op www.hotmail.com en dan start "Windows Live Mail".

De "Windows Live Mail" pagina's maken gebruik van Flash en Java. Zorg dus dat je de nieuwste versies van die plugin's geinstalleerd hebt. Heb je die niet, dan werkt het niet.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Mala

Hoe kan ik erachter komen of ik de nieuwest versies van Flash en Java heb?

Han

Surf naar http://www.adobe.com/downloads/  (de site laad erg traag)
Je kunt daar de flashplayer en de shockwaveplayer downloaden en installeren, via de site.
Als je deze plugins al hebt of er zijn oude versies aanwezig dan worden die overschreven.

LET OP: Vergeet niet om tijdens de installatie dat vinkje weg te halen bij de yahoo toolbar voordat je de flashplayer installeert. Doe je dat niet dan krijg je die irritante toolbar van Yahoo in je Internet explorer te zien. Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat die toolbar nu automatisch geinstalleerd wordt in de flash-player en in de shockwaveplayer als je tijdens installatie dat vinkje niet uitzet.

(Het kan er iets anders uitzien. Dit plaatje is al wat ouder)

Mala

Ik heb er nu live messenger erop zitten, denk dat ik alles uptodate had, want het werkt perfect.
Hardstikke bedankt voor je goede raad.
Ik kan nu weer m'n post openen, lezen en beantwoorden. :verliefd3

Han

Fijn dat het allemaal weer naar je zin werkt.

Ik sluit het topic hiermee af.  ;)