IE 7 proxyserver

Gestart door pijltje, 22 januari 2007, 12:00:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pijltje

Hallo  :)

Ik heb de nieuwste IE 7 versie geinstalleerd, maar nu kom ik niet meer op mijn ftp server (om mijn site aan te passen).

Mijndomein, waar mijn website is ondergebracht werkt alleen via IE en niet met firefox.

Ik krijg de melding dat dat 'de proxyserver niet is ingesteld om volledig toegang te geven tot ftp.... Indien u bestanden wilt verplaatsen, kopieren dient u een andere proxyserver te gebruiken'.

Hoe doe ik dat of kan ik beter de proxyserver uitzetten?! En zo ja hoe doe ik dat dan?!
ter info: Mijn pc hangt niet in een netwerk en ik ben de enige die mijn website kan aanpassen.

Alvast bedankt voor een reactie!  :goed

groetjes Pijltje


Han

In IE 7 zit geen proxyserver software. Er zit alleen een phishing filter in.
Als jij gebruikt maakt van een proxyserver dan is dat een extern programma.
Programma's die je privacy beschermen bevatten een proxyserver.  En intranetten maken gebruik van een proxyserver.

Informeer maar eens bij je host. Die heeft waarschijnlijk een configuratiefout.
Het is ook al raar dat je er niet met firefox opkan om te beheren.
Je ziet vaker dat sites nog niet werken met IE7.


Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Helen

Ik gebruik IE 7.0 en heb ook een domein/site bij Mijndomein.nl., maar ik kan gewoon op de ftp-server komen.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Dan moet je het toch zoeken in de software die al op je PC geinstalleerd was voordat je IE7 ging draaien.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pijltje

Hoi !  :)

ik heb niks aan de instellingen waar dan ook gewijzigd, ook maak ik geen gebruik van een proxyserver of heb ik deze ingesteld. 

Ik heb IE7 geinstalleerd en toen kon ik niet meer in de ftp server op IE7 komen.

Als ik in IE7 mijn ftp adres opgeef, kom ik in een scherrm met de volgende gegevens.

FTP-hoofdmap op xxxxxxxx
Klik op Pagina en vervolgens op FTP-site in Windows Verkenner openen als u deze FTP-site in Windows Verkenner wilt weergeven.
--------------------------------------------------------------------------------

12/18/2006 11:38      Map private
02/01/2006 12:00      Map public



Als ik bovenstaande 'tip'
'Klik op Pagina en vervolgens op FTP-site in Windows Verkenner openen als u deze FTP-site in Windows Verkenner wilt weergeven.'
uitvoer, dan krijg ik de melding: 'FTP-proxywaarschuwing' met als tekst: De volgende map heeft het kenmerk Alleen-lezen omdat de proxyserver niet is ingesteld om volledige toegang te geven: ftp:/xxxxxx.  Als u bestanden wilt verplaatsen, plakken, verwijderen of als u bestanden wilt wijzigen, dient u een andere proxyserver te gebruiken. Neem contact op met uw beheerder voor informatie over het wijzigen van uw proxyserver'.

Ik heb dit ook bij Mijndomein nagevraagd en daar kreeg ik als antwoord dat ik de proxyserver moest uitschakelen.  Maar geen idee hoe ik dat moet doen en waar...

Wie weet raad?!!!  ::)

groetjes Pijltje

Han

Geen idee. Zoals ik al zei zit in IE7 zit geen proxyserver software. Ik zou dus ook niet weten hoe je die in IE7 uit zou moeten schakelen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pijltje

Hoi  :)

Volgens moet er een andere instelling gewijzigd worden, want vandaag kreeg ik na het downloaden van de nieuwste versie van Java het bericht (toen in wilde installeren:

Error - Java(TM) Installer
The installer cannot proceed with the current Internet Connection proxy settings. Please check the Installation Notes for more information.


Hoe kan ik dit oplossen?!   :'(

alvast bedankt voor een reactie!
groetjes Pijltje  :uhmm

pijltje

het probleem van mijn ftp server is opgelost. het bleek dat mijn Kaspersky Anti-Hacker de gegevens tegenhield.
deze stond op hoog en moest dus staan op middel om de boel door te laten.

In ieder geval bedankt voor jullie meedenken   :goed

Han

Citaat van: Han op 22 januari 2007, 16:26:05
Als jij gebruikt maakt van een proxyserver dan is dat een extern programma.
Programma's die je privacy beschermen bevatten een proxyserver. 

Dat is dus precies wat ik al zei, maar goed... ik sluit het topic af.  :)

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!