vcard

Gestart door Mala, 21 januari 2007, 21:36:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mala

Hallo,

Ik hoop dat ik in het goeie topic post. :-[
Sinds een paar dagen heb ik vcard.
Ik maak namelijk plaatsje met het programma pspX en nu leek het me leuk om eigengemaakte kaarten te maken en dan kunnen mensen die op mijn site komen een kaart versturen.
Dit is mijn site: http://www.pspparadise.nl/vcard32/
Heb alleen een groot probleem, weet namelijk niet hoe ik kaarten moet uploaden.
Is er misschien iemand die mij dit kan uitleggen?

Alvast hartelijk dank voor de moeite.

Groetjes,  Mala

Han

Je vraag staat hier prima, maar zou ook in het onderdeel website passen. Het gaat immers om een website gemaakt via een service die op internet geboden wordt  ;)


Tja geen idee hoe die VCard-software werkt. Deze vraag moet je eigenlijk stellen/opzoeken in de FAQ van die site.
Zij verzorgen die service dus zij weten de afspraken.

Het lijkt heel simpel. Op de voorpagina staat namelijk zo'n beetje in het midden:
You can create a ecard using your own image. Upload it to our webserver to customize it.
Daaronder zit een uploadknop.

Klik daarop en upload je eigengemaakte kaart. De maximale grootte van je plaatje (.gif, .jpg) of flash animatie (.swf) is 60kb. Je moet wel aan hun vragen welke afmeting een geuploadde kaart moet hebben.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Mala

Na veel gepuzzel, ben ik er toch uitgekomen hoor, dus het probleem is opgelost. :goed

Han

Fijn dat het opgelost is, maar misschien wel aardig als je even vermeld wat nou de oplossing was, anders is dit topic zo goed als nutteloos  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Dat doet de topicstarter dus niet (zelfs niet meer teruggeweest na het plaatsen van de mededeling dat het is opgelost).
Dus gaat dit op slot.  :locked
Groetjes van Bugs