foutmelding bij afmelden: AcroRd32.exe - dwwin.exe

Gestart door jwanas, 06 mei 2007, 17:51:37

Vorige topic - Volgende topic

jwanas

Wanneer ik adobe acrobat heb gebruikt en ik me daarna wil afmelden/pc afsluiten krijg ik steeds de volgende meldingen: (screen nt mogelijk aangezien t om afsluiten gaat)

"adobe acrobat: AcroRd32.exe - toepassingsfout

de instructie op 0x5b191531 verwijs naar geheugen op 0x00000014. De lees of schijf bewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Klik op ok om het programma te beindigen"

Hoe los ik dit op?

--------------------------------------------------------------------------------
eveneens een melding die ik krijg bij het afsliuiten van men pc

dwwin.exe - initialisatie dll-bestand mislukt

"kan de toepassing niet initialiseren omdat windows werkstation wordt afgesloten"

Hoe los ik dit op?

Han

Ik heb je twee vragen bij elkaar gezet. Ze hebben duidelijk met elkaar te maken.
Je hebt ineens wel erg veel foutjes op je PC. Behalve deze twee ook nog dit probleem

Wat is er op deze machine gebeurd? Je hebt toch geen "opruimprogramma" zoals (s)Hitmanpro gebruikt hé  :ohno
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jwanas

nee hoor,

ik heb niet ineens veel foutjes hoor,

dat internetprob is er al geruime tijd,
deze twee heb ik nog maar net, volgens mij hangen ze ook duidelijk..

Op een ander forum las ik dat deze twee niet te verhelepn zouden zijn aangezien adobe na afsluiten nog steeds enkele minuten actief blijft, vandaar dat je een foutmelding krijgt wanneer je afsluit.
Dat kan toch niet zomaar?

Han

Dat zou een mooie boel zijn zeg dat men zou moeten accepteren dat acrobat reader een error geeft bij het afsluiten. Dat is geen normale situatie.

De errors hebben met elkaar te maken. De dwwin melding heeft betrekking op het programmaatje dwwin.exe = dr Watson. Dr Watson probeert te melden dat er wat misgaat bij het afsluiten maar je sluit je pc dan af dus hij kan het niet duidelijk melden.  Je kan in het applicatielogboek van XP kijken welke foutmelding er gegeven wordt. Daarmee kun je verder zoeken.

Ik zou zelf acrobat reader eerst eens verwijderen en daarna opnieuw installeren, zoals ze op dat andere forum ook al aanraden. Misschien zelfs een andere versie installeren dan degene die je nu draait. Je kunt 'm zo downloaden van de adobe site.

Edit Bugs: Het is inmiddels 20 mei 2007.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!