wachtwoorden en gebruikers namen wissen uit windows xp?

Gestart door Hugoboss, 25 april 2004, 23:41:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugoboss

Hoi mensen wie kan mijn helpen. Ik heb een probleempje. Hoe kan ik mijn opgeslagen wachtwoorden en gebruikers namen wissen. In windows de cookies verwijderen helpt niet. Bestanden verwijderen ook niet.  Voorbeeld als je op msn wil in loggen zie ik alle mail adressen van mijn vrienden enzo. Die zitten ook wel eens achter mijn pc maar hun mail adres is op geslagen in windows. Een voorbeeld op sommige sites staat je gebruikersnaam ook standaard op de site. Weet iemand hoe ik dat kan cleanen zonder mijn pc te formatteren?

alsvast bedankt
Groetjes HuGo

Edit Han : Hoofdletter en andere leestekens aangebracht in je bericht. Als je alles achter elkaar schrijft is je verhaal haast niet te volgen.

Han

- Klik op "Extra" in de menubalk van IE
- Kies de optie "Internet Opties"
- Ga naar het tabblad "Inhoud"
- Klik op de knop "Autoaanvullen"
- Klik op de knoppen "Wachtwoorden wissen" + "formulieren wissen"

Alles wat je in XP op liet slaan aan wachtwoorden en URL's en zo is dan weg.
Gooi aanvullend op het tabblad "algemeen" ook nog ff je cookies weg.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Hugoboss

Bedankt, Han voor u snelle hulp  u heb me gered :P.

Nu nog een andere vraag bij msn 6.1 heb je tog ook een log scherm met allemaal gebruikers namen enzo die worden niet gewist op deze manier klopt dat?

Han

Onderstaande is van belang.

Op ons forum hanteren we de policy "Nieuwe vraag Nieuw topic".
Zo houden we het forum overzichterlijk. Je MSN vraag hoort dan ook niet thuis in dit forumonderdeel, maar in het forumonderdeel "Internet"
Onder de forumonderdelen zie je omschrijvingen staan. Je kunt daaruit afleiden, waar je je vraag het beste kunt plaatsen. Kom je daar niet uit, vraag dan even in het forumonderdeel vragen over PCN forum waar je je vraag het beste kunt plaatsten.

Lees het topic Hoe berichten posten even door.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!