INFO + Ervaringen met : WinXP SP2

Gestart door Han, 10 mei 2004, 14:47:29

Vorige topic - Volgende topic

Martijn

even een luchtig sp2 linkje, iemand vulde 150 keer het bestelformulier voor de cd van sp2 in, en kreeg die ook nog  ;D
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Ik las het. Aan de ene kant wel grappig maar aan de andere kant... zulke gasten verzieken het, dat we in de toekomst update-cd's voor niks krijgen van Microsoft.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Ik moest er ook wel om lachen eerst, maar heb op dat forum toch maar even commentaar geleverd. Als je het hele topic leest, het zijn net pubers. Heb ik ook zo ongeveer geschreven daar.

Een Duitser had er 117 besteld, en kreeg er "slechts" 99.
Belachelijk. Wat een kleutermentaliteit.  :boos
Groetjes van Bugs

Josette

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Martijn

Zo, goeie service/reclame van microsoft en computer idee, bij de nieuwe CID zit een keurige Microsoft cd met daarop SP 2

polle

Hallo,
Heb servicepack2 nederlands geinstaleerd en géén enkel probleem tot nu toe
draaid vanaf de eerste dag dat hij beschikbaar was perfeckt

Josette

Vandaag de cd ontvangen.

Josette  :klappen.gif

Martijn

Han

Bugs en ik hebben er ook allebei een met de post gekregen vandaag. Samen met die van de ComputerIdee hebben we er nu 3.
Het zit er dik in dat er straks bij de "PCActive" en bij de "Tips & Trucks" ook eentje zit  :)

Helen

Dat was dan een giga-zending, want ook hier viel ie in de bus vandaag  ;)
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Wel netjes verpakt hé, in zo'n kartonnen mapje  :)

Martijn

jeps, makkelijk op te bergen, zijn toch best wel stevig die kartonnetjes als je bedenkt wat een brief allemaal moet doorstaan.

Zandman

Hier zit hij ook in het mapje altijd handig  ;)
Volgens mij zit in sp2 ook alle updates van sp1 idd
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Josette

Er waren 2 up- dates vanmorgen.

Josette  :D

Zandman

Ik had ze hier ook dit staat erover op breekpunt

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuwe update voor Windows XP Service Pack 2
Windows Installer kan voor problemen zorgen Nieuws van vandaag:

Microsoft heeft een nieuwe patch uitgebracht voor gebruikers van Windows XP die Service Pack 2 geïnstalleerd hebben.

Volgens Microsoft kan het onder bepaalde omstandigheden gebeuren dat de Windows Installer, een onderdeel van Windows XP dat standaard wordt gebruikt voor het installeren van programma's, zichzelf ophangt waardoor het werken in Windows XP niet meer mogelijk is.

De reden waarom de Windows Installer kan crashen is dat dit onderdeel van Windows XP soms hardware foutief of helemaal niet herkent.

Microsoft geeft iedere gebruiker van Windows XP in combinatie met Service Pack 2 het advies om de update te downloaden en zo snel mogelijk te installeren.

doen dus...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Hans

Ik had eerst zo mijn bedenkingen, heb ook eerst een beetje zitten griepen over de helpfunctie enzo, (er deugde helemaal niets van).
Tot slot heb ik maar een zelfmoordactie (computergewijs dan) ondernomen, en Sp2 geinstalleerd. :-\

Maar wat schetst mijn verbazing? HET GING VLEKKELOOS!  :D (of is het vlekkenloos?)
Nu draai ik Xp SP2 volkomen probleemloos!

Jipyyyy  :D ;D
Il diavolo caca sempre sulla grande speranza

Han

Je kan er wel tegenaan hikken maar je moet er toch aan geloven. Op den duur zal je updates gaan missen als je SP1 blijft draaien.

Vanmiddag viel hier SP2 CD nummer 4 in de bus. Deze zat bij de PC-Active  :)
Ach..., je kan maar een reserve cd-tje hebben, nietwaar  ;)

Bugs

We hebben er nu 4:
2 van Microsoft (Han en ik ieder 1)
1 van Computer Idee
1 van PC Active

Meer hebben we er echt niet nodig.
Groetjes van Bugs

Han

D'r komt er nog eentje (denk ik). Van "Tips & Trucks"  :tureluurs

hopeless

hoi hoi

ik heb net 7 blz van deze topic gelezen omdat ik meer over die sp2 wou weten,maar des de meer ik lees des de minder ik er nog van begrijp :-[

ik wou dus die sp2 via updates van windows doen,...
maar wou dus weten of ik dit misschien in de veilige module zou kunnen doen,en of het nut heeft, omdat het mij namelijk niet lukt hem te downloaden, tenminste het installeren mislukt!!

maar nu ik hier lees zie ik dat jullie iets via de post krijgen,....moet ik die sp2 anders krijgen dan????.dus kun je mij dit aub even uitleggen
gelukkig zijn er mensen die wel verstand van computers hebben