INFO + Ervaringen met : WinXP SP2

Gestart door Han, 10 mei 2004, 14:47:29

Vorige topic - Volgende topic

Gert

Citaat van: Han op 08 september 2004, 23:52:11Heb je lusetup-lt.exe inmiddels al gevonden? Zo ja, lost dat het probleem bij jou op?

Heb het al wel gevonden maar de server ligt er nog steeds uit.
http://www.symantec.com/techsupp/files/lu/lu.html

Martijn

Nog iets ondekt, weet niet of het alleen bij mij is.

Voor SP2 stond er Windows Xp en dan eronder Proffesional, nu staat er bij het opstarten alleen nog maar Windows XP
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Linksonderin in dat XP pro opstartscherm staat nu dit :  

Ik kan me herinneren dat daar ook het jaartal 2001 bijstond.

Ik heb ook ontdekt dat m'n progrtamma "StyleXP" niet goed meer functioneerde. No problem want na een update werkte het weer.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Ik heb ook nog iets,  :-\

grrrrrrrrr, bij mijn desktop brandde vanmorgen de lampjes van mijn toetsenbord weer.
Weet niet meer hoe ik dat kan uitzetten? >:(

Geen last van scripts en bijlages.

Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Als dat zo'n speciaal toetsenbord is met allemaal toeters en bellen dan is er misschien een softwareupdate voor.

Ik wil jullie vragen om bij storingen met software of hardware toch een apart topic aan te maken daarvoor. Dat deden we eerst niet maar nu komen de storingen en ervaringen met winXP sp2 in een topic terecht en da's niet echt overzichtelijk.
Laten we in dit topic alleen vermelden wat onze ervaringen zijn met WinXP en evt tips om iets ermee te doen.

Zandman had al een topic aangemaakt voor haar probleem met IE, dus de berichtjes die er in dit topic over stonden zijn nu weg.

Han

Ik draai SP2 nu even en ik merk eigenlijk geen verschil met toen het er nog niet op stond. Het lijkt allemaal iets sneller te gaan maar dat kan ook inbeelding zijn.

Gert

Nou daar kreeg ik ook meteen al de indruk van Han. Ook voor diskeeper al  ;).
Heb nu ook al mijn oude herstelpunten eruit gegooit. Wel natuurlijk een ghostje gemaakt.

Han

Daar zeg je wat, zeg !! Ik moet ook nog een nieuwe image maken en de oude herstelpunten eruit gooien. Zou toch zonde zijn als ik door een systeemherstel weer terug ging naar SP1  ::)

Han

een paar berichtjes hierboven heb ik dit gevraagd : Ik wil jullie vragen om bij storingen met software of hardware toch een apart topic aan te maken daarvoor. Dat deden we eerst niet maar nu komen de storingen en ervaringen met winXP sp2 in een topic terecht en da's niet echt overzichtelijk.
Laten we in dit topic alleen vermelden wat onze ervaringen zijn met WinXP en evt tips om iets ermee te doen.

Ik heb de vraag van thea1966 dus verplaatst daar een eigen topic. Link staat hieronder.
NAV2002 niet herkend in beveiligingscenter van XP(SP2)

Gert

Citaat van: Han op 08 september 2004, 23:52:11
Er staat op die PC geen ZAP, Gert. Dus kan ik daar de versie van liveupdate ook niet vinden.
Heb je lusetup-lt.exe inmiddels al gevonden? Zo ja, lost dat het probleem bij jou op?
.

Ja de nieuwste versie geeft geen problemen meer met het ophalen van programma updates. NAV 2004 pro

Han

Mooi  :)

Hoe bevalt SP2 jou?
Wij hebben het hier nu geinstalleerd op 3 van de 4 XP bakken. Draait als een zonnetje. De herstelpuntjes en images zijn gemaakt.  :)
Vooral op de laptop kon ik merken dat SP2 de boel versnelt.
De toegang tot m'n harddisk lijkt korter dan eerst.

Josette

Heb tot nu toe geen problemen ermee. ;)
Maar wie wil dit eens gaan lezen?
Is weer Engels? >:(

http://www.netties.be/nieuws.htm
Eerste onderwerp.

Josette  :-X

Josette

Han

Mooi dat heb ik meteen even gedaan en Bugs ook.  :)
Misschien krijgen we er eentje.

Han

Josette

Han

Yep, die had ik ook al op m'n startpagina gezet.  :)

Intussen werkt SP2 hier nog steeds naar alle tevredenheid. Enige wat ik ervan merk is de veranderingen in Internet Explorer. Die blokt nu popups en ActiveX besturingselementen. Eigenlijk vind ik dat wel prettig. Zo kan je zelf bepalen wat je wel en niet wil zien.

Op sommige sites waar veel popups zijn moet ik wel eens lachen. Dat geluidje (klikje) van het blokkeren van een popup klinkt dan zovaak achter elkaar dat het wel een paard in draf lijkt ...
klik klik ..... klik klik ..... klik klik ...... etc  ;D

Josette

Ja ik ben er ook tevreden over.
Het downloadvenstertje is ook anders geworden. ;)

Josette  8)

Han

Yep da's waar. Maar die zie ik niet meer omdat ik een downloadmanager gebruik. Die neemt de windows-download functie over.

bjo

ik heb gelijk toen ik het had geprobeerd het laten intrigeren in mijn windows xp cd en heb nu een goeie windows xp sp2 cd  :)
[move]there is no power like xp power[/move]