Outlook: Wachtwoord? Verfiedingesen?

Gestart door MelodyCool, 23 oktober 2004, 13:52:56

Vorige topic - Volgende topic

MelodyCool

Hoi

Sinds 4 dagen geleden heb ik ineens problemen met outlook..
Er word me gevraagt naar een wachtwoord. Wat me eigenlijk nooit gevraagt werd.
Dan typ ik het wachtwoord van chello in zoals ik die gekregen heb.
Maar blijf steeds dezelfde vraag krijgen. Maar een ander wachtwoord heb ik niet.

Maar ik ben er achter dat ik wel e-mail kan versturen of ze daadwerkelijk ook ontvangen zijn weet ik niet.
Want het probleem is dat ik geen e-mail kan ontvangen. Ik heb systeemherstel al geprobeert.
Helpt nix. Heb Quickfix maar gedownload (van Chello) en die geeft aan dat er helemaal nix mis is met verbinding of wat dan ook.

Dit probleem met outlook ligt niet aan mijn pc want op mijn laptop en mijn pc heb ik het zelfde probleem.
Ik weet niet goed wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen. Ik heb zo'n vermoeden dat er iets bij chello/upc zelf mis is...
Maar volgens hun weer niet...

Dit is de melding wat ik krijg:
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR account is currently inactive.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Weet iemand een oplossing?

Groetjes Melody
Gek Op Me Mac (Sinds Kort Ook Op Me XP)

Han

Dat is een probleem bij Chello. Het probleem doet zich slechts op één van de paar mailservers authenticatieservers voor dus het duurt even voordat ze dat merken. Tot die tijd blijven ze glashard ontkennen dat er wat mis is.

-ERR account is currently inactive : betekent dat je mailaccount gedeactiveerd is.

Blijven bellen naar chello dus en intussen je webmail gebruiken want daar werken je inloggegevens misschien wel!
Hopelijk bellen er snel meer zodat ze het echt na gaan kijken.

Misschien kun je er iets over vinden op Chello underground.
Dat is een site met info over chello die ontstaan is, uit onvrede met deze provider.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

MelodyCool

Citaat van: Han op 23 oktober 2004, 16:40:24
intussen je webmail gebruiken want daar werken je inloggegevens misschien wel!

Hoi en Thnx!
Ja ik had al zo´n vermoeden dat het met chello zelf te maken had... Maar hun blijven volhouden van niet.
Helaas is er bij de webmail het zelfde wachtwoord nodig die dus gedeactiveerd is... >:(

Thnx voor je reactie en die site ga ik zeker bekijken!

G. Melody

themasteronline

Dames ik heb de foutmelding even bij google ingetikt en vond de oplossing  bij een forum van computeridee.
Volgens het forum daar ligt het dus niet aan de provider maar aan de gebruiker  als je het even intikt bij google
beter maar even kopieren en plakken vind je gelijk bij de eerste hit de oplossing
ik hoop dat ie in dit geval ook werkt  ;)

Han

Wat een gedoe om het hier te krijgen. Linkje mag best hoor  ;)
Info staat hier : http://forum.faqman.nl/messages/10/36846.html?1047822764

Ahh de "secure socket layer" (SSL) vinkjes op het tabblad "geavanceerd" van je mailaccount.
Dat zou het best wel es kunnen zijn !!

Goed speurwerk, themasteronline  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

themasteronline

ja sorry van het linkje , ik was ff in de bonen :D

MelodyCool

Hoi!

Dit probleem is opgelost.
Thnx voor jullie hulp. :)

Bleek dus toch fout te zitten bij chello zelf.
Er werd me aangeraden door chello om outlook opnieuw te installeren.
Heeeeel toevallig nadat dit mijn gemeld werd bleek ineens alles weer goed te zijn met mijn outlook....
Zonder dat ik dus opnieuw outlook heb geinstalleerd....  :-\ :-\ :-\

Dus gewoon net zo lang blijven zeuren bij chello... Tot ze naar je probleem gaan kijken blijkt dus DE oplossing te zijn...

Groetjes!

Bugs

Fijn dat het is opgelost. We sluiten dit af.
Groetjes van Bugs