Norton systemworks 2005 ?

Gestart door Format Arie, 09 december 2004, 16:31:21

Vorige topic - Volgende topic

Format Arie

Heb maar paar dingen gedaan op mijn computer,sinds gisteren. 1 daarvan is norton systemworks 2005 geinstalleerd. Zo ongeveer vanaf dat moment (?) ben ik bij pcn bovenaan weer de plaatjes pagina kwijt.
Maar bijv. ook alle plaatjes in mij post van outlookmap zijn allemaal kruisjes geworden.
Heb al bij internetopties/ multimedia, afbeeldingen weergeven aangevinkt.  Ook bij privacy en beveiliging "standaard"aangeklikt. Maar het probleem blijft. Dacht dus, dan moet de norton install de oorzaak zijn, maar ik vind daar niets. Alleen het onderdeel "scripts blokkeren", maar ook dat geeft geen resultaat. Weet iemand nog raad?

Bugs

Hier zou je de oplossing voor dit probleem moeten kunnen vinden, Arie.
Groetjes van Bugs

Format Arie

Die programma's heb ik dus niet.  :)

Han

Norton Systemworks beveiligt je computer tegen alles wat een beveiligingsrisico zou kunnen geven op internet.
ActiveX, Java etc.
Als je dat toch wilt gebruiken dan kun je 2 dingen doen. Systemworks eraf knikkeren of het programma doorspitten en de settings zo zetten dat je kunt zien wat je wilt zien. Ik heb het niet zo op dat soort programma's en heb ze ook niet geinstalleerd staan. Ze doen juist wat jij niet wilt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Nu zit ik inmiddels in verkeerde topic, want systemworks blijkt niet de oorzaak te zijn. (is verwijderd en compu opnieuw opgestart)

Han

Dit soort ingrijpende programma's "even verwijderen" is eigenlijk geen sprake van want ze "vreten" zich zo diep in je systeem dat er altijd resten achterblijven die rare dingen kunnen doen.

Zal ik dit topic maar sluiten dan? Vragen over Norton Systemworks horen eigenlijk in "alle overige software" maar als je over dit programma geen vragen meer hebt hoef ik het topic ook niet te verplaatsen  :kweetniet

Format Arie

Kan afgesloten worden ja, ook al is het probleem er nog. 

Han

Opnieuw installeren van de "Microsoft virtual machine" of "Sun virtual machine" zou kunnen helpen.
Klik hier om de Microsoft Virtual Machine te downloaden.
Het bestand is ca. 5,1Mb groot (+/- 16 minuten @ 56k). Na het downloaden en de installatie moet je je PC even opnieuw opstarten.

De balk bovenin PCN is 'n java-sript. Als jouw PC dat op de een of andere manier blokt dan houd het een beetje op.

Ik sluit dit topic af en verplaats het toch maar van "Virussen, Hoax en Anti-Virus programmatuur" naar "Alle overige software"