Problemen met Game most wanted

Gestart door Ducky20, 27 januari 2006, 20:30:15

Vorige topic - Volgende topic

Ducky20

hallo ik heb een probleem

ik had nooit problemen met het spel most wanted kon het altijd perfect spelen
maar sinds een tijdje blijft het spel tijdens het racen af en toe ff hangen en dat is erg vervelend
weet iemand hoe dat kan

AMD Athlon 64 processor 3000 +
Windows XP
NVIDIA GeForce 6600 GT

daarmee speel ik most wanted , hij zou hem daarmee toch moeten pakken lijkt mijn

Bugs

Is er iets gebeurd wat dit zou kunnen veroorzaken? In een ander topic schrijf je dat je last hebt van virussen. Heb je die inmiddels kunnen verwijderen?

Is het een origineel spel of een kopie?
Groetjes van Bugs

Han

- Heb je die driver voor je videokaart al op de juiste manier geinstalleerd. (Zie je andere vraag)
- Zit de binnenkabel voor stroom wel aangesloten aan je videokaart.
- Is je PC spywarevrij?

Virussen op een systeem en de juiste driver-installatie beinvoeden allebei de prestaties van een systeem.
Eerst maar eens antwoord in de andere topics voor we hier verdergaan. Dit topic gaat tijdelijk dicht totdat je andere problemen opgelost zijn.
- Virus verwijderen van pc
- driver voor mijn videokaart

Zijn die twee problemen opgelost en is je PC ook spyware-vrij dan kan je dit topic eventueel weer laten openen, middels een PM aan een van de pcn-teamleden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Is je PC nu spywarevrij + virusvrij?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ducky20

ik heb ze allemaal verwijderd net ja ,

Bugs

OK, en dan nu nog het antwoord op deze vragen:

Citaat van: Bugs op 27 januari 2006, 21:38:37
Is het een origineel spel of een kopie?

Citaat van: Han op 27 januari 2006, 23:21:11
Zit de binnenkabel voor stroom wel aangesloten aan je videokaart.
Groetjes van Bugs

Ducky20

Ja het is een orgineel spel ,

me pc kast is nog nooit opengeweest ,

Bugs

Misschien is het dan verstandig om eerst eens te kijken of die kabel wel (goed) vast zit.
Groetjes van Bugs

Ducky20

ik heb gekeken en hij zit goed vast

ik heb vandaag Doom 3 erop gezet en gespeeld
en die doet het prima niks aan de hand

maar ik had me virus scanner uitgezet en nog wat onodige dingen
toen deed ie het weer goed een uurtje zo ongeveer en toen ineens viel zomaar
me spel uit ,

Bugs

Het is erg moeilijk communiceren als we steeds alle antwoorden uit je moeten trekken.
Probeer eens zo volledig mogelijke informatie te geven.

Het spel valt uit zeg je.
Valt het spel uit, of de computer?
Als het spel uitvalt, keer je dan terug naar je bureaublad, of bevriest de computer, of wordt het beeld zwart, of, of, of.

Zonder volledige informatie kunnen we je niet helpen.
Groetjes van Bugs

paul76

Heb je nog andere dingen op de achtergrond aan staan op het moment dat je het spel speelt? Als je zware applicaties draait kunnen dingen die op de achtergrond draaien zijn de prestaties verminderen. Dat heb ik zelf gemerkt met videobewerking. Vooral tijdens het renderen (omrekenen van AVI's naar DVD formaat, dan is de pc een paar uur aan het rekenen), is het belangrijk om zo veel mogelijk uit te zetten. Het uitzetten van internetverbinding, antivirus, firewall (die heb je zonder verbinding toch niet nodig) en screensaver levert dan het verschil tussen een schokkerig beeld dat er niet uitziet en een superstrak beeld. Verder geef ik het videobewerkingsprogramma standaard de prioriteit "hoog". Dit kan door het programma op te zoeken in de processen van je task manager, en dan met de rechter muisknop op het proces te klikken. Misschien heb je hier al aan gedacht maar misschien niet en helpt het je . . .

Eroxnox

is die doom wel orgineel...aangezien in doom 3 een validatie zit in gebouwd...zo dra je je gaat spelen gaat het spel kijken op internet of het een orgineel is...zo niet.....zie jou probleem :cool

wat betreft most wanted......hoe staan je instellingen?????
De wijzen komen uut 't oosten, moar de slimsten komen uut den achterhoek

Bugs

Topicstarter vind het niet de moeite om te antwoorden. Wij vinden het niet de moeite om het topic dan langer open te laten.  :locked
Groetjes van Bugs