Nero 7 vraagje

Gestart door Format Arie, 25 mei 2006, 14:34:48

Vorige topic - Volgende topic

Format Arie

Kan iemand me vertellen hoe je een 900Mb cd rom kunt branden met Nero? Of kan dat niet?
Heb het geprobeerd, maar doet ie niet. Lijkt mij dat als het kan, dat er dan iets met instellingen gewijzigd moet worden, maar ik kan er niks over vinden.

Han

Je moet zoeken in de instellingen naar de overburn setting. Die setting moet aangezet worden.
Ik kan je niet precies vertellen waar de setting precies zit omdat ik nu op m'n laptop werk die geen nero daait.

Niet elk afspeelapparaat kan overigens overweg met overburn/900mb cd's. Dat komt omdat deze buiten de vastgestelde normen vallen waar de meeste apparaten op ingesteld staan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Helaas, dan houd het op. Proberen te achterhalen of mijn brander het uberhaupt kan. (niet gevonden) en de nederlandse handleiding Nero binnengehaald, waar ik ook niet veel wijzer van werd.Gewone kleinere bestanden van minder dan 700 mb op die 900 mb schijfjes branden doet ie overigens ook niet, en da's wel jammer, want dan had ik nog iets aan die schijfjes.
Dan maar frisbeeen binnenkort. ;)

bjo

als je brander dubbel layer kan branden wel arie
maar dan moet je wel de cdtjes er voor halen
[move]there is no power like xp power[/move]

Bugs

Arie heeft het volgens mij over cd's en niet over (dual layer) dvd's.
Ik heb mij nooit gewaagd aan die 900mb cd's, omdat zoals Han al schreef die schijfjes niet gebruikt kunnen worden op veel afspeelappartuur (en opnameapparatuur).

Ik sluit dit onderwerp af.
Groetjes van Bugs