imf-bestanden maken

Gestart door struik46, 16 september 2006, 12:47:05

Vorige topic - Volgende topic

struik46

Ik heb incredimail en wil zelf plaatjes in dat programma zetten.
Zoals jullie weten, kun je bij hun site (en ook andere) plaatjes downloaden, die automatisch in je collectie worden toegevoegd. Bestaat er een programma die plaatjes (JPG, BMP, enz) omzet naar IMF?

Het kan zijn, dat ik deze vraag in de verkeerde categorie hebt gezet, eventueel mijn excuses daarvoor.

Han

Je vraag staat hier prima. Het is immers een vraag over een mailprogramma.

Ik ben voor je aan het zoeken geweest met google met zoekopdracht "jpg to imf" maar zonder resultaat.

Ik ben verder gaan kijken en kwam op deze pagina waarop de versie historie staat van Incredimail, de volgende tekst tegen:

IncrediMail Xe Build 501 - Released November 11, 2001  (Major Release)
New content tool for Letter Creators - lets users create content collections as well as
convert gif., jpeg., wav and midi file formats into IncrediMail file formats.

Het lijkt er dus op dat er in incredimail zelf een tool zit waarmee je kunt doen wat jij wilt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

struik46

Hallo Han,

Zeer bedankt voor de moeite. Maar ik wil via mijn site dezelfde service geven en bij incredimail, die ik overigens wel gebruik moet ik de volledige (dure) versie grbruiken om "Lettercreator" toe te passen. De "Try-out" is helaas voorbij.

Groetjes Willem

Han

Via internet kan ik voor Letter Creator geen freeware vervanger vinden en warez, daar doen we op PCN niet aan. Misschien weet iemand anders nog een oplossing.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

struik46

Hallo Han,

Wel jammer, dat "mijn" manier (misschien) niet bestaat, maar wederom bedankt voor alle moeite.

Groetjes Willem