Welke virusscanner beste

Gestart door marloes, 24 februari 2018, 17:21:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marloes

Hoi
mijn abonnement van mijn virusscanner loopt af
En moet er weer 1 kiezen
Heb nu eset maar die doet niet raar met het logboek geeft steeds fout aan dat hij niet alles heeft gescand.
Welke scanner is nog goed
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Nod32 is een prima virusscanner.
Welke error krijg je precies. Welke bestanden kan ie niet scannen?

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

Ga morgen even kijken Han zal hem scannen en noteren
zo lang bewegen nog kan dan doen

Josette

Wij werken al jaren met Norton
nog nooit een probleem gehad.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

marloes

hij kan verschillende mappen niet openen
zoals app data
Logboek
C:\Users\Marloes\NTUSER.DAT -  kan niet worden geopend [4]
Logboek
C:\Windows\diagerr.xml -  kan niet worden geopend [4]
Logboek
C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v3.0\Windows Communication Foundation\SMSvcHost.exe.config -  kan niet worden geopend [4]
Logboek
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-DiskDiagnosticDataCollector%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-FileHistory-Core%4WHC.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-GroupPolicy%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-HelloForBusiness%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-HomeGroup Control Panel%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-HotspotAuth%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-IKE%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-International%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-Boot%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-EventTracing%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-PnP%4Configuration.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-Power%4Thermal-Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-ShimEngine%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-StoreMgr%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-WHEA%4Errors.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-WHEA%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Known Folders API Service.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-LanguagePackSetup%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-LiveId%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-MUI%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-MUI%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-NCSI%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-NetworkProfile%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Ntfs%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Ntfs%4WHC.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Partition%4Diagnostic.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-PowerShell%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-PowerShell%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-PrintService%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-PriResources-Deployment%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Program-Compatibility-Assistant%4CompatAfterUpgrade.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Provisioning-Diagnostics-Provider%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-PushNotification-Platform%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-PushNotification-Platform%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-ReadyBoost%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Regsvr32%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Resource-Exhaustion-Detector%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Resource-Exhaustion-Resolver%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-RestartManager%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Security-LessPrivilegedAppContainer%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Security-Mitigations%4KernelMode.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Security-Mitigations%4UserMode.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Security-SPP-UX-Notifications%4ActionCenter.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SettingSync%4Debug.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SettingSync%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SettingSync-OneDrive%4Debug.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SettingSync-OneDrive%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Shell-ConnectedAccountState%4ActionCenter.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Shell-Core%4ActionCenter.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Shell-Core%4AppDefaults.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Shell-Core%4LogonTasksChannel.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Shell-Core%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-ShellCommon-StartLayoutPopulation%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SmbClient%4Audit.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SmbClient%4Connectivity.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SMBClient%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SmbClient%4Security.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SMBServer%4Audit.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SMBServer%4Connectivity.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SMBServer%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SMBServer%4Security.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-StateRepository%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-StateRepository%4Restricted.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Storage-ClassPnP%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Storage-Storport%4Health.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Storage-Storport%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-StorageSpaces-ManagementAgent%4WHC.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Store%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-TaskScheduler%4Maintenance.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-TerminalServices-LocalSessionManager%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-TerminalServices-LocalSessionManager%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Time-Service%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-TWinUI%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-TZSync%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-UniversalTelemetryClient%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-User Device Registration%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-User Profile Service%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-UserPnp%4ActionCenter.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-UserPnp%4DeviceInstall.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-VolumeSnapshot-Driver%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-VPN%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Wcmsvc%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WebAuthN%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WFP%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Win32k%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Windows Defender%4WHC.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Windows Firewall With Advanced Security%4ConnectionSecurity.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Windows Firewall With Advanced Security%4Firewall.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WindowsBackup%4ActionCenter.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WinINet-Config%4ProxyConfigChanged.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Winlogon%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WinRM%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WLAN-AutoConfig%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WMI-Activity%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WorkFolders%4WHC.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WPD-MTPClassDriver%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-WindowsPhone-Connectivity-WiFiConnSvc-Channel.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\ODiag.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\OSession.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Security.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Setup.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\System.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Windows PowerShell.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-n..n_service_datastore_31bf3856ad364e35_10.0.16299.15_none_f41abc9ea7242a7d\dnary.xsd -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-u..tings-windowsclient_31bf3856ad364e35_10.0.16299.125_none_87ede0002e7b81b3\analyticsevents.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-u..tings-windowsclient_31bf3856ad364e35_10.0.16299.125_none_87ede0002e7b81b3\offlineblocklist.json -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-u..tings-windowsclient_31bf3856ad364e35_10.0.16299.15_none_9d37b1b334e7fe13\analyticsevents.dat -  kan niet worden geopend [4]
Aantal gescande objecten: 252880
Aantal gevonden bedreigingen: 0
Tijdstip van voltooiing: 10:31:50  Totale scantijd: 209 sec. (00:03:29)
Logboek
C:\Windows\Logs\DPX\setuperr.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Logs\MoSetup\UpdateAgent.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v3.0\Windows Communication Foundation\SMSvcHost.exe.config -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Microsoft.NET\Framework64\v3.0\Windows Communication Foundation\SMSvcHost.exe.config -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\diagerr.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\diagwrn.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\setupact.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\setuperr.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\UnattendGC\diagerr.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\UnattendGC\diagwrn.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\UnattendGC\setupact.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\UnattendGC\setuperr.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\windlp.state-old.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\windlp.state.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\PLA\System\System Diagnostics.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\PLA\System\System Performance.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\security\database\secedit.sdb -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\DataStore.edb -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\DataStore.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\edb.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\edbtmp.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\tmp.edb -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\Download\684a9c457ca8e58e64ccc7ee0593576c\windlp.state-old.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\Download\684a9c457ca8e58e64ccc7ee0593576c\windlp.state.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\Sysprep\Panther\IE\diagerr.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\Sysprep\Panther\IE\diagwrn.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\Sysprep\Panther\IE\setupact.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\Sysprep\Panther\IE\setuperr.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Application.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\HardwareEvents.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Internet Explorer.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Kaspersky Event Log.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Key Management Service.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Client-Licensing-Platform%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AAD%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Application-Experience%4Program-Compatibility-Assistant.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Application-Experience%4Program-Compatibility-Troubleshooter.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Application-Experience%4Program-Inventory.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Application-Experience%4Program-Telemetry.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Application-Experience%4Steps-Recorder.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-ApplicationResourceManagementSystem%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppLocker%4EXE and DLL.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppLocker%4MSI and Script.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppLocker%4Packaged app-Deployment.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppLocker%4Packaged app-Execution.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppModel-Runtime%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppReadiness%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppReadiness%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppXDeployment%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppXDeploymentServer%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppXDeploymentServer%4Restricted.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppxPackaging%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Audio%4CaptureMonitor.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Audio%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Audio%4PlaybackManager.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-BackgroundTaskInfrastructure%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Biometrics%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Bits-Client%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-CloudStore%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-CodeIntegrity%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Containers-Wcifs%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-CoreSystem-SmsRouter-Events%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Crypto-DPAPI%4BackUpKeySvc.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Crypto-DPAPI%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-DeviceManagement-Enterprise-Diagnostics-Provider%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-DeviceSetupManager%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-DeviceSetupManager%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Dhcp-Client%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Dhcpv6-Client%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnosis-DPS%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnosis-PCW%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnosis-Scheduled%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnosis-Scripted%4Admin.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnosis-Scripted%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnostics-Performance%4Operational.evtx -  kan niet worden geopend [4]
Logboek
C:\Users\All Users\Microsoft\User Account Pictures\Default User.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\store.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\store.vol -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\tmp.edb -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\USS.jtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\Notifications\WPNPRMRY.tmp -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\edb.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\meta.edb -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\meta.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\remotemetastore\v1\edb.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\remotemetastore\v1\meta.edb -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\remotemetastore\v1\meta.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UPPS\UPPS.bin -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\V01.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\V01tmp.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\WebCacheV01.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\WebCacheV01.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCacheLock.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\LocalState\live#3amarloes74_2\main.lock -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\Settings\settings.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\Settings\settings.dat.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\Settings\settings.dat.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\NTUSER.DAT -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\ntuser.dat.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\ntuser.dat.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\diagerr.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\diagwrn.xml -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Logs\DPX\setupact.log -  kan niet worden geopend [4]
Logboek
Logboek wordt gescand
Versie van database viruskenmerken: 16961 (20180225)
Datum: 25-2-2018  Tijd: 10:28:21
Gescande schijven, mappen en bestanden: Werkgeheugen;C:\Opstartsector;D:\Opstartsector;C:\; D:\
C:\hiberfil.sys -  kan niet worden geopend [4]
C:\pagefile.sys -  kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\User Account Pictures\Default User.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\swapfile.sys -  kan niet worden geopend [4]

zo lang bewegen nog kan dan doen

marloes

dit is wat hij niet kan openen
zo lang bewegen nog kan dan doen

abbs

Hallo,

Doe eens "Schijfopruiming" doe ook systeembestanden opruimen meteen erbij.\
Uitleg: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4026616/windows-disk-cleanup-in-windows-10

Herstart je pc een doe een online scan:

Download de ESET Online Scanner naar je bureaublad.

Eset Online Scanner uitvoeren.

  • Dubbelklik op "esetonlinescanner_enu.exe", "Terms of use" opent vink daar "Download latest version of ESET Online Scanner" aan.
  • Klik vervolgens op de knop "Accept", wanneer u een melding krijgt van het Gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
  • "Computer scan settings" opent, vink daar "Enable detection of potentially unwanted applications" aan.
  • Klik op "Advanced settings", zorg dat daar de volgende items zijn aangevinkt.

    - Enable detection of potentially unsafe applications
    - Enable detection of suspicious applications
    - Scan archives
    - Enable Anti-Stealth technology
    - Clean threats automatically


  • Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner uit, het scannen met Eset gaat dan sneller. ( zet deze na de scan weer aan)
  • Klik op "Scan", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
Na het scannen:

  • Als er niks word gevonden klik op "Finish", het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Zijn er bedreigingen gevonden klik dan op "Show list of results", klik op "Save to text file.." geef als Bestandsnaam "Eset.txt" en plaats het op je bureaublad.
  • Klik vervolgens rechts boven op "X" (de bedreigingen zijn dan verwijderd), het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Voeg het logbestand met de naam "Eset.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.

marloes

Dank Abb ga morgenochtend even doen
Heb nu net behandeling gehad van tandarts en veel pijn
zo lang bewegen nog kan dan doen

abbs

Citaat van: marloes op 26 februari 2018, 17:35:30
Dank Abb ga morgenochtend even doen
Heb nu net behandeling gehad van tandarts en veel pijn
Das niet lekker, doe rustig aan want de scanner kan wel enige tijd draaien voor hij klaar is.

marloes

Ik heb gescand hij vond 2 bedreigingen
Maar voor ik kon opslaan was pagina weg
Ik ben weer aan scannen hoop dat nu wel,lukt. Duurt 2 uur
zo lang bewegen nog kan dan doen

abbs

Citaat van: marloes op 27 februari 2018, 11:44:52
Ik heb gescand hij vond 2 bedreigingen
Maar voor ik kon opslaan was pagina weg
Ik ben weer aan scannen hoop dat nu wel,lukt. Duurt 2 uur
Weer met de online scanner?
Want dat hoeft niet meer, liever nu scannen met je eigen Nod scanner.

marloes

zo lang bewegen nog kan dan doen

marloes

Logboek
Logboek wordt gescand
Versie van detectie mechanisme: 16975 (20180227)
Datum: 27-2-2018  Tijd: 20:57:03
Gescande schijven, mappen en bestanden: C:\
C:\hiberfil.sys -  kan niet worden geopend [4]
C:\pagefile.sys -  kan niet worden geopend [4]

C:\ProgramData\Microsoft\Network\Downloader\edb.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Network\Downloader\qmgr.db -  kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Network\Downloader\qmgr.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Search\Data\Applications\Windows\edb.jtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Search\Data\Applications\Windows\Windows.edb -  kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Search\Data\Applications\Windows\Windows.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\LfSvc\Geofence\GeofenceApplicationID.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\LfSvc\Geofence\S-1-5-18_NonPackagedApp\Geofence.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\swapfile.sys -  kan niet worden geopend [4]
C:\System Volume Information\ISwift3.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\System Volume Information\kliddb.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\System Volume Information\klmeta.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\System Volume Information\klobjdb.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\store.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\store.vol -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\tmp.edb -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\USS.jtx -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\Notifications\WPNPRMRY.tmp -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\edb.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\meta.edb -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\meta.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\remotemetastore\v1\edb.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\remotemetastore\v1\meta.edb -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\remotemetastore\v1\meta.jfm -  kan niet worden geopend [4]

Logboek
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\V01.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\WebCacheV01.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\WebCacheV01.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCacheLock.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\LocalState\live#3amarloes74_2\main.lock -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\Settings\settings.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\Settings\settings.dat.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\Settings\settings.dat.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe\Settings\settings.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe\Settings\settings.dat.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe\Settings\settings.dat.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\NTUSER.DAT -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\ntuser.dat.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\ntuser.dat.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\appcompat\Programs\Amcache.hve -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\appcompat\Programs\Amcache.hve.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\appcompat\Programs\Amcache.hve.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\ServiceProfiles\LocalService\NTUSER.DAT -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\ServiceProfiles\LocalService\NTUSER.DAT.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\ServiceProfiles\LocalService\NTUSER.DAT.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\ServiceProfiles\NetworkService\NTUSER.DAT -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\ServiceProfiles\NetworkService\NTUSER.DAT.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\ServiceProfiles\NetworkService\NTUSER.DAT.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\DataStore.edb -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\DataStore.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\edb.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\edbtmp.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\tmp.edb -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\catroot2\edb.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\catroot2\{127D0A1D-4EF2-11D1-8608-00C04FC295EE}\catdb -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\catroot2\{127D0A1D-4EF2-11D1-8608-00C04FC295EE}\catdb.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\catroot2\{F750E6C3-38EE-11D1-85E5-00C04FC295EE}\catdb -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\catroot2\{F750E6C3-38EE-11D1-85E5-00C04FC295EE}\catdb.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\BBI -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\BBI.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\BBI.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\DEFAULT -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\DEFAULT.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\DEFAULT.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\RegBack\DEFAULT -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\RegBack\SAM -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\RegBack\SECURITY -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\RegBack\SOFTWARE -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\RegBack\SYSTEM -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SAM -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SAM.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SAM.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SECURITY -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SECURITY.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SECURITY.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SOFTWARE -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SOFTWARE.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SOFTWARE.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SYSTEM -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SYSTEM.LOG1 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SYSTEM.LOG2 -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\DataSharing\Storage\DSS.log -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\DataSharing\Storage\DSTokenDB2.dat -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\DataSharing\Storage\DSTokenDB2.jfm -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Notifications\WPNPRMRY.tmp -  kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\LogFiles\WMI\LwtNetLog.etl -  kan niet worden geopend [4]
Aantal gescande objecten: 285865
Aantal gevonden bedreigingen: 0
Tijdstip van voltooiing: 21:29:47  Totale scantijd: 1964 sec. (00:32:44)
zo lang bewegen nog kan dan doen

abbs

Hallo,

Dit zijn allemaal log bestanden, waarschijnlijk zijn die te groot of staan op slot door Windows om gescand te worden.
Ik gebruik Nod niet (is wel en goede scanner), anders zou je als hij is verlopen moeten verwijderen en daarna opnieuw installeren.
Hoe verwijderen: https://support.eset.nl/kb2788/

Han

Ik gebruik Nod32 wel. Wanneer krijg je die melding. In een popup na het scannen, of open je een logbestand? Ik zie dit niet, op geen van de 4 pc's met Nod32.

Je kunt ook om hulp van Eset vragen. Zeg dat je gescand hebt en dat er veel niet geopend kan worden.
Vraag of dit normaal is. Plak je log in een tekstbestand en sla het bestand op. Stuur dat bestand mee bij je vraag hier: https://www.eset.com/nl/klantenservice/stel-een-vraag/
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

Ik open het logboek omdat hij dat aangeeft. En dan geeft hij aandat hij dit allemaal niet scand.
Ik ga het vragen bij eset Han
Abb ik zal bij jou link ook even kijken
zo lang bewegen nog kan dan doen

abbs

Hallo,

Je hoeft je hier niet druk om te maken hoor: https://support.eset.nl/kb2155/


Han

Wat apart is, is dat Nod32 bij Marloes na de dagelijkse scan aangeeft dat ze het log moet controleren.
Er zijn altijd windows systeem bestanden die niet gescand worden maar omdat dat standaard is krijg je daar geen meldingen over.
Wij krijgen dat op geen van de 4 computers die Nod32 draaien. Dat is er één met Win10 en zijn er drie met Win8.

Welke versie van Nod32 heb je Marloes. Dat kun je zien op 2 plekken:
- Als je op het icoontje van Eset wijst wat naast het klokje in de systeemwerkbalk rechts onderin je scherm staat dan krijg je een klein balkje te zien met versie-info.
- Dubbelklik op Eset icon in je systeemwerkbalk. In het venster van Nod32 aan de linkerkant klikken op "Bijwerken". Rechts bovenin zie je welke versie je hebt.

De laatste versie van Nod32 is versie 11.0.195.9
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

abbs

Citaat van: Han op 01 maart 2018, 13:26:59
Wat apart is, is dat Nod32 bij Marloes na de dagelijkse scan aangeeft dat ze het log moet controleren.
Er zijn altijd windows systeem bestanden die niet gescand worden maar omdat dat standaard is krijg je daar geen meldingen over.
Wij krijgen dat op geen van de 4 computers die Nod32 draaien. Dat is er één met Win10 en zijn er drie met Win8.

Daarom is het aan te raden om eens in de zoveel tijd een spyware scan of een online je systeem mee na te laten kijken.
Gratis Malwarebytes
Eset online scan
Emsisoft Emergency Kit Handleiding[/uirl]

marloes

Ik heb versie 10. Zag ik gisteren
zo lang bewegen nog kan dan doen