Tv kijken op je pc lukt niet echt

Gestart door Hugoboss, 25 juni 2004, 17:08:01

Vorige topic - Volgende topic

Hugoboss

Hoi mensen ik heb een hp t390 nl met een Asus tv7134 wdm video cap. kaart wat zijn nou de juiste instelingen moet die op pal-b staan of iets anders,Ik kan bepaalde zenders zoals ned 1,2,3 kijken maar zenders als eurposort tmf trt en nog een paar kan ik niet kijken weet iemand mischien hoe ik hem weer goed kan zetten de instelingen,hij heeft het altijd gedaat tot ik mijn pc moet formateren nu krijg ik de instelingen niet meer goed mensen die er verstand van hebben help me aub ik wordt er gek van
Alvast bedankt voot julie hulp

Han

Ik heb even bij de zenderinstellingen van mijn TV-kaart gekeken. Ik heb een Hauppage WinTV PCI kaartje. Mijn zenders vind ik niet op PAL B maar op PAL BGHIDK

Bij m'n kabelTV verspreider (UPC) kan ik de zenderindeling van de TV downloaden. dan kan ik precies zien waar de zenders zitten en daarmee de boel afstellen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Hugoboss

en op welke site kan ik dat zien ik heb zelf ook UPC alvast bedankt

Martijn

Beetje lui  ;)

Ik gok de site van UPC, maar omdat het vrijdag is, hier de complete link

klikkerdeklik
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Hugoboss

ok bedankt maar daar heb ik niet veel aan mijn pc pakt gewoon de hooge frequenties zoals die van tmf  thebox trt enzo kloote pc grrrr

Han

Zoek even verder. Bijna elk programma voor een TV kaart heeft een channel-edit.

Hieronder kan je zien hoe die van WinTV2000 eruitziet.
Met het schuifje bij "Finetune" kan ik 'm instellen en zuiver afstellen.

Hugoboss

ik wordt een beetje gek van deze pc ik kan niet handmatig kanalen in stellen pfff

Han

Dit zegt meer van je TV capture programma dan van je PC  ;)

Misschien een ander programma proberen?

Edit Zandman : Aangezien de topic starter al een tijd niet heeft gereageerd zit ik het topic op opgelost