MSN 7.0

Gestart door Ine, 05 mei 2005, 18:21:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ine


Hallo,

Ik heb sinds enkele weken msn 7.0 op de pc geinstalleerd.
Nu wil ik foto's uitwisselen met vrienden,
maar telkens worden de foto's geblokkeerd, omdat het zogezegd onveilige bestanden zijn...
Ik heb al gezocht naar het probleem, en ergens gevonden dat het aan de firewall lag.
Dus had ik om even te testen de firewall uitgezet, maar dan lukt het not altijd niet.. :(

wat nu gedaan??

xxxx

Bugs

Het uitzetten van de firewall is nooit een goed idee, zeker niet bij een programma als MSN, waar allerlei rommel op binnenkomt.
Om die reden heb ik dat programma ook volledig uit XP gesloopt, Bill kan ons wel zo veel door de strot willen duwen.

Dus ik kan je vraag helaas niet beantwoorden, maar zet nóóit je firewall uit, geen enkel bestand kan zo waardevol zijn dat je je computer er voor wilt verzieken toch?
Groetjes van Bugs

Ine


oeioeii..ik wist niet dat het zo een grote rol speelde..
nu weet ik het dus wel :)
ik zal hem voortaan maar laten opstaan dan ;)

maarja..mijn probleem nog altyd niet opgelost hiermee he :(

Zandman

Welke firewall heb je draaien ine ?
Is er ergens in de firewall een tabblad waarin je aan kan geven welke bestanden hij wel en niet mag blokkeren?
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Ine


ik heb gewoon windows firewall.
Er staat een tabblad met uitzonderingen waar je de programma's en services kunt aanvinken als die niet door die firewall moeten beveiligd worden.
Bij mij staat MSN 7.0 aangevinkt, dus normaal wordt het dan toch niet beveiligd met mijn firewall?


Gert

 Msn heeft na de paar virusincidenten een hele lading extensies geblokkeerd, waaronder jpg en rar, zip, exe enzovoorts.

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=571&i=330617&t=330617

Er schijnt wel een patch rond te waaien maar dat moet ik eerst aan mijn dochter vragen en die is op dit moment bij een optreden van Krezip en dus absoluut niet bereikbaar
Locatie: +21.3 NAP

Gert

http://www.mess.be/

Hier even rondneuzen volgens onze puber  :cool
Locatie: +21.3 NAP

Ine


whahaa, het is gelukt!! :D
ik ben op www.mess.be gaan kijken, daar heb ik dan de unblocker gedownt
en nu lukt het allemaal! :)
ne dikke merci e..
doe ook maar eentje aan je dochter ;)

Bugs

Prima opgelost zo, met dank aan Gert en zijn dochter. :)
We sluiten dit af.
Groetjes van Bugs